Nedenfor finner du noen av de vanligste spørsmålene våre kunder har stilt oss! Hvis du har et spørsmål som ikke besvares i våre vanlige spørsmål, vennligst kontakt oss.
Hva skal jeg gjøre hvis jeg har problemer med å samle inn en prøve?
Se den trinn-for-trinn-guiden som følger med i kittet ditt. Hvis problemene vedvarer, kontakt vår kundeservice for hjelp.
Hvordan forbereder jeg meg til prøven?
Avhengig av testen kan det være nødvendig med faste eller at du unngår visse matvarer og medisiner. Det følger med detaljerte forberedelsesinstruksjoner til hvert testsett.
Hvordan velger jeg riktig test for mine behov?
Hvis du opplever spesielle symptomer og ønsker å forstå dem bedre, kan du utforske våre symptomsider der hvert symptom forklares i detalj.
Du kan også bruke vår Health Test Finder, et AI-drevet verktøy som veileder deg til den mest passende testen basert på dine behov. Finn den her.
Kan jeg bestille tester for noen andre?
Ja, det kan du. Bestillingen er ikke koblet til den personen som gjennomfører testen, så du kan legge inn bestillingen i ditt eget navn selv om noen andre skal levere prøven.
Når personen mottar kittet, vil de bli veiledet til å registrere det ved hjelp av Test-ID-en som finnes på kodekortet i esken. Det er deretter viktig at det er personen som gjennomfører testen som registrerer den under sitt navn.
Du kan betale trygt og enkelt med delbetaling via Qliro, kortbetaling eller mobilbetaling gjennom Apple Pay eller Google Pay.Velg det alternativet som passer deg best for en enkel og sikker kasse.
Hvor sikre er mine personopplysninger?
Vi tar datasikkerhet på alvor. All personlig data håndteres i henhold til GDPR og lagres på sikre servere innenfor EU. Les mer her
Kan jeg avbestille eller endre bestillingen min?
Ja, forutsatt at bestillingen din ennå ikke er sendt, kan vi hjelpe deg med å avbestille eller endre den. Vennligst kontakt oss via skjemaet eller chatteikonet nederst til venstre, så hjelper vi deg umiddelbart.
Finnes det noen aldersgrenser for å bestille tester?
Noen tester anbefales ikke for barn eller eldre personer. Du kan lese mer om aldersretningslinjer her
Hvilke fraktalternativer tilbyr dere?
Vi tilbyr levering via UPS, DHL med flere. Tilgjengelige alternativer vises i kassen basert på din plassering.
Jeg glemte å hente pakken min fra pakkeautomaten, hva skjer nå?
Hvis du valgte levering til et pakkepunkt eller pakkeboks og glemte å hente det, vil pakken bli sendt tilbake til oss. Det kan ta opptil 1–3 uker før vi mottar den. Når den ankommer, vil vi registrere den som returnert og refundere betalingen din, med mindre vi har blitt enige om noe annet. Les mer her
Fyll ut detaljene dine nedenfor, så kontakter vi deg så snart som mulig.